Jak poradzić sobie z zaparciami?

Powtarzające się zaparcia są problemem, którego nie możemy bagatelizować. Czas, w którym zjedzone pożywienie przechodzi przez cały układ trawienny, nazywany pasażem jelitowym, został oszacowany przez lekarzy na 72 godzin.

Jestto jednak liczba uśredniona. Każdy człowiek potrzebuje innej ilości czasu na zajście tego procesu. Udowodniono, że jestto również zależne od płci. Kobietom proces ten zajmuje więcej czasu niż mężczyznom. Również wiek ma wpływ na jego długość, im jesteśmy starsi tym więcej czasu potrzebujemy. Średnio co druga kobieta i co czwarty mężczyzna ma problemy z regularnym wypróżnianiem się.

Przyczyn zaparcia możemy doszukiwać się wśród wielu czynników. Wpływ może mieć brak ruchu, zbyt mała ilość przyjmowanych płynów, nieregularne oraz niewłaściwie odżywianie, jak również wstrzymywanie się przed wypróżnianiem. Aby wspomóc prawidłową pracę swoich jelit warto zażywać Colon C. Jest,to całkowicie naturalny i dostępny bez recepty suplement diety w składzie którego odnaleźć możemy składniki zbawienne dla naszego układu trawiennego. Łupiny nasion babki płesznik dostarczają naszemu organizmowi błonnika oraz śluzu ułatwiającego przemieszczanie się resztek pokarmowych zalegających w jelitach. Dzieje się tak za sprawą wody, która w reakcji z łupinami wytwarza swego rodzaju żel. Fruktooligosacharydy nazywane również prebiotykami występują w wielu roślinach, w szczególności w bardzo dużym stężeniu w karczochach. Obecne w naszej diecie modyfikują florę jelitową i zwiększają ilość bakterii odpowiedzialnych za procesy trawienne naszego organizmu. Środek ten zawiera również bakterie z rodzaju Lactobacillus.
Preparat ten polecany jest każdemu, kto boryka się z problemami trawiennymi. Bez obaw może być on stosowany przez kobiety ciężarne oraz matki karmiące piersią.

Dodatkowo jego zażywanie może mieć pozytywny wpływ na stan zdrowia diabetyków, jak również osób borykających się z chorobami układu sercowo – naczyniowego. Preparat należy zażywać dwa razy dziennie. Pierwszą porcję przed śniadaniem, drugą zaś przed kolacją.