You are currently viewing Wakacje w górach były udane

Wakacje w górach były udane

Jesteśmy w trakcie planowania naszych ferii. Co roku wyjeżdżamy z dziećmi chociaż na tydzień w góry. Dobrze jest zmienić klimat i odpocząć od codziennych obowiązków. My od pracy a dzieciaki od szkoły. Staramy się jeździć w różne miejsca żeby jak najwięcej naszym dzieciakom pokazać. Zawsze wybieramy miejsca sprawdzone lub polecane przez naszych znajomych bądź osoby w Internecie.

Opłaciliśmy ferie w górach

ferie w górach z basenem 2021Oglądaliśmy z mężem kilka pensjonatów i hoteli w górach. Najbardziej spodobał nam się hotel z basenem. Wiedzieliśmy, że basen w trakcie wakacji cieszy się sporym zainteresowaniem. Nasze dzieciaki uwielbiają pływać i zawsze korzystamy z basenu kiedy jesteśmy na wyjeździe. Miasteczko nie było duże ale nas nie interesowało zwiedzanie a narty, snowboard dlatego wybraliśmy to miejsce. szlaki były dopasowane do różnych możliwości turystów. Każdy znalazł odpowiednie miejsce dla siebie. Blisko hotelu była wypożyczalnia sprzętu bardzo dobrze wyposażona. Kontaktowaliśmy się z nimi przed wyjazdem i wiedzieliśmy jakie są dostępne sprzęty i w jakiej cenie. Ferie w górach z basenem 2021 były dla nas bardzo udane. Pogoda nam dopisała. Dzieciaki skorzystały ze wszystkich dostępnych atrakcji. Było dużo śniegu więc sporo czasu spędziliśmy na świeżym powietrzy. wypożyczalnia była udana. Sprzęt, z którego korzystaliśmy był dobrze przygotowany do sezonu. Mieliśmy swoje ubrania dopasowane do danej pogody więc dobrze byliśmy zabezpieczeni.

Każdy z nas się dobrze bawił. Mieliśmy wynajęty apartament z dwoma pokojami. Dzieciaki miały wspólny pokój a my osobny. Hotel z basenem kolejny raz był strzałem w dziesiątkę. Kiedy wracaliśmy do hotelu ze szlaku to w basenie się relaksowaliśmy. Bardzo chętnie będę polecać to miejsce. Jest dopasowane do każdego i każda osoba spędzi tu miłe czas.