Wakacyjne domy letniskowe na wynajem

Ostatnimi czasy stwierdziłam, że najwyższy czas zacząć rozglądać się za jakąś ofertą wakacyjną. Chciałam trochę odpocząć. Ale z racji tego, że jestem osobą, która nie potrafi długo siedzieć i nic nie robić to musiałam połączyć wypoczynek z jakąś aktywnością. Razem z narzeczonym chcieliśmy znaleźć coś idealnego dla nas.

Mobilne wakacje w domkach letniskowych

mobilne domy letniskoweZauważyłam, że pojawia się dużo ofert wycieczek objazdowych po różnych krajach na całym świecie. Niestety nie planowałam na ten rok jakiś dalekich wyjazdów z powodu braku czasu. Wycieczki objazdowe niestety odstraszyły mnie tym, że nie było tam prawie wcale czasu na odpoczynek, był ściśle określony plan, którego trzeba się było trzymać. Nie zdecydowałam się na taką opcję. Z drugiej strony zwykłe wakacje z biura podróży bez większego celu też mnie nie interesowały. Znalazłam idealną alternatywę mianowicie mobilne domy letniskowe. Można było sobie wynająć taki dom na tyle dni, ile się chciało. Był wyposażony w kuchnie, łazienkę i pokoje. Dodatkowo było bardzo dużo ofert w różnych lokalizacjach. Postanowiłam z narzeczonym, że wynajmiemy trzy takie domu każdy z nich na dwa dni w innym miejscu. Mieliśmy w planach spędzić dwa dni w domku i oczywiście pozwiedzać okoliczne miasta, drugie dwa dni poleżeć na małej plaży nad jeziorem niedaleko naszego mobilnego domku. Trzecie i ostatnie dwa dni wypadły w weekend i stwierdziliśmy, że spędzimy romantyczny czas tylko razem.

Wszędzie dojechaliśmy swoim prywatnym samochodem. Nie musieliśmy nawet wyjeżdżać za granicę dlatego że nasza polska ziemia jest piękna. Spędziliśmy łącznie w mobilnych domach sześć dni i to były cudowne dni. Już chyba nigdy nie spędzę inaczej wakacji. Mój narzeczony tak samo jak ja był bardzo zadowolony z wakacji.